IMPROVE YOUR WORKLIFE AS

MARKETINGKOORDINATOR

Marketingkoordinator til digitalt bureau

Vi er et digitalt bureau bestående af 15 flinke mennesker, som er vilde med at nørde e-commerce, udvikle vores kunders forretning og gøre arbejdsdagen lidt sjovere gennem masser af sociale initiativer. Men vi mangler dig, der kan hjælpe os med at fortælle om vores fantastiske arbejdsplads. 

Så er du god til padeltennis, yoga, dårlige jokes eller mester i latte art – samtidig med at dine kommunikationsskills er i særklasse, så er det dig, vi leder efter. 

Siden Improving blev skabt for snart 5 år siden, har vi arbejdet på at skabe den gode oplevelse både internt og eksternt. For os er det vigtigt, at vores kunder får en god oplevelse, hver gang de samarbejder med os – og vi har erfaret, at det sker, når vi selv samler på gode oplevelser med hinanden. 

Den tilgang betyder, at vi i Improving har en kundeportefølje med mange langvarige samarbejder. Og vores fornemmeste opgave er at sørge for, at kunderne lykkes med ambitionerne for deres digitale udvikling.

Er det her dig? 

Dine arbejdsopgaver

Som marketingkoordinator hos Improving vil omdrejningspunktet for dine arbejdsopgaver være: 

  • Kommunikation målrettet medarbejdere og potentielle medarbejdere, der afspejler hvem vi er
  • Videreformidling af ekspertviden til eksisterende kunder
  • At opretholde et solidt flow af content på vores platforme

Du vil, i samarbejde med projektlederne, planlægge kvartalets kommunikationsopgaver, hvorefter du er ansvarlig for eksekveringen.

Dette inkluderer:

  • Indhold på sociale medier
  • Vedligehold af hjemmesiden
  • Blogindlæg
  • Praktikmesser
  • Kundekommunikation
  • Intern kommunikation

Din profil

Du vil ofte skulle videreformidle ting, du intet kender til. Derfor er det vigtigt, at du synes, det er spændende at sætte dig ind i nyt stof. Størstedelen af dine opgaver vil indeholde teknisk eller branchespecifik viden til målgrupper, der ikke nødvendigvis har noget kendskab hertil.

For at skabe bedst mulig content, er det nødvendigt at tage fat i både kollegaer og kunder. Så du skal have mod på at gribe telefonen og samle relevant viden både internt og eksternt. 

Som vi indledte med, er det vigtigt for os, at vi er sociale sammen. Så vi håber, at du er typen, der betragter kollegaer som nogle, man også godt kan hænge ud med i fritiden. Hvad enten det er fitness eller fredagsøl.  

Du er formentligt uddannet indenfor kommunikation eller marketing og elsker at tænke kreativt og ud af boksen. 

Det er altafgørende, at du formår at kommunikere godt på skrift, så det komplicerede pludseligt bliver simpelt. 

Du skal være selvstændig, opsøgende og nysgerrig, da du er eneste mand på posten, når det gælder marketing. 

Vi tilbyder

Søde kollegaer

God kaffe

Faglig udvikling

iPhone & MacBook

Fitness & fredagsøl

Årlig workaway

Stillingen er på 30-37 timer. Vi er fleksible i forhold til dine ønsker. 

Ansøg nu

Er det dig, vi beskriver, så send din ansøgning til job@improving.dk senest d. 12-11-2021.

Hvis du har spørgsmål til jobbet, kan du ligeledes sende dem til job@improving.dk.
Så svarer vi på dem, så hurtigt vi kan. 

Vi forventer at indkalde til samtaler primo december.