IMPROVE YOUR WORKLIFE AS

PROJEKTKOORDINATOR

Projektkoordinator til digitalt bureau i Kolding

Kunne du tænke dig at koordinere og opgavestyre it-projekter? At være personen som kunden møder i telefonen, når de har ønsker at få løst opgaver, i deres online forretning. Så har vi måske det perfekte job til dig.

Hos Improving designer, bygger, vedligeholder og optimerer vi nogle af landets absolut bedste webshops og e-handelsløsninger.

Vores kunder er professionelle og forventer selvfølgelig det samme af os. Derfor vil du møde et ekstremt dedikeret hold af eksperter, som brænder for deres fagområde og er blandt landets absolut skarpeste.

Vi vokser og har derfor brug for en projektkoordinator, som kan sikre at vores kunders projekter er i gode hænder. Det kræver en god struktur og ikke mindst en knivskarp kommunikation, så kunderne får den bedste oplevelse. Du er typen der selv har skrevet alt i kalenderen og laver noter for at sikre at intet bliver glemt.

Vi tilbyder dig en unik kombination af stabilitet i form af workflow/arbejdsgange, der er tilpasset til vores segment og opgaver.  Processer og metoder til at sikre en god håndtering af kunder samt opgavestyrring. Dynamikken og innovationen i et ungt miljø, hvor det er muligt at få implementeret nye tiltag der er har til formål at gøre vores hverdag og kunders hverdag markant nemmere.

Din profil

Dine kvalifikationer

Du er struktureret og ved hvordan man planlægger og kommunikerer i et projekt. Har du en relevant IT baggrund eller uddannelse, er det en fordel. Det vigtigste er at du tør tage ansvaret og formår at køre opgaverne helt i mål til aftalt tid.

Vi tilbyder

Du bliver en del af et team af fagligt enormt stærke profiler, som er stolte af deres arbejde og brænder for det. Vi sørger for gode kontorforhold, attraktiv lønpakke med god pension og forsikringsordning.

Din arbejdsopgaver

Dine opgaver som projektkoordinator, vil bestå af en variation af opgaver såsom:

  • Dialog med kunder omkring opgaver
  • Koordinering af opgaver

  • Styre og prioritere interne ressourcer
  • Administrativt arbejde

  • Klargøring til kundemøder

Derudover vil du arbejde tæt sammen med teamet, som du skal assistere med din tilstedeværelse.

Vi tilbyder

Fagligudvikling

Årlig adventure tur

Macbook Air som computer

Søde og dygtige kollegaer

Masser af socialt samvær og hygge

iPhone som telefon

Stillingen er fleksibel mellem 30-37 timer og din arbejdsplads vil som udgangspunkt blive på vores kontor i Kolding.

Ansøg nu

Har ovenstående fanget din interesse, så send os en e-mail på nr@improving.dk med lidt info om dig selv og dine erfaringer – du behøver ikke sende en kedelig ansøgning. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Nikolaj Riisberg på 60 60 40 08 eller nr@improving.dk