En forretning som helhed
Helstøbte løsninger med gennemtænkte integrationer systemerne imellem, kan give dine kunder den ultimative omnichannel-oplevelse. Samspillet mellem dine touchpoints som fysiske forretninger, kundeservice og din online forretning er altafgørende for kundens følelse af samhørighed.
Vi jagter det ultimative og elsker udfordringen i at tænke en løsning hele vejen fra kunde til forretning, lager og helt tilbage til dine medarbejdere. Alle de små tandhjul, som i sidste ende er hele din forretning
Gode gennemtænkte integrationer er ikke blot en besparelse i tid, men også et øget niveau af service. Det handler ikke kun om teknik og kode, men langt hen af vejen også om arbejdsgange og forretningsforståelse.
Nikolaj Riisberg
CEO & Stifter
ERP & PIM integrationer
Udvekslingen af data er afgørende for en effektiv forretning. De fleste af dine kollegaer arbejder slet ikke i shoppen, men i stedet i jeres forretningskritiske systemer.
Vi hjælper dig med et klart overblik på ejerskaber, udvekslinger og afhængigheder af forskellige typer data. På den måde har du det fulde billede, som vil hjælpe, når nye integrationer eller forretningskritiske tiltag skal implementeres.
“Vi skal være skarpe og udfordrende på vores kunders digitale infrastruktur. Kun derved kan vi skabe løsninger med lang levetid og lav livstidsomkostning”
WEBSHOP INTEGRATIONER
Så snart en webshop kommer til en vis størrelse, bliver integrationerne kritiske. Det er nye varer, som skal oprettes fra ERP, lagertal som skal vedligeholdes, eller ordre der skal lande i et WMS. Behovet er enormt hvis du vil sikre en effektiv drift og en shop som kan skalere.
Hvis du ikke har tilpassede arbejdsgange og kører 100% efter systemernes tiltænkte struktur, kan standard integrationer være fordelagtige. Men sjældent er virksomhederne vi arbejder med, i den målgruppe.
Med udgangspunkt i infrastrukturen i Magento, bygger vi 100% kundetilpassede løsninger. Uanset om du bruger C5, Uniconta eller Business Central som ERP, har vi en klar holdning for hvordan data bedst flyder til shoppen. På samme måde lytter vi til ERP-husene for at finde den rigtige måde, som de gerne vil modtage denne eks. ordrer.
Når det kommer til POS eller kundeklubber, er det samme sag. Sjældent passer vores kunder ind i standarder og vi har derfor stor erfaring i at bygge disse og kan derfor spotte mange af udfordringerne allerede i de indledende workshops.
Sammen tegner vi allerede fra start et billede af hvordan ejerskabet på forskellige data skal fordeles.
Vores stærke side er +15 års erfaring med komplekse løsninger. De fleste udfordringer har vi løst før og kan derfor levere kvalitativ sparring og udfordre jeres setup.
Den fælles opgave der ligger i afklaringen er essentiel for at bygge stærke og stabile integrationer, hvad end det er til dit ERP system, eller andre kilder, som kan være med til at binde virksomhedens forskellige dele sammen.
OMNICHANNEL
Resultatet af systemer der smelter optimalt sammen, er en kundeoplevelse i verdensklasse. Hvor hvis man ikke har varen i den fysiske butik, bliver den bare sendt hjem til dig. Hvor man kan bruge point, tjent online kan bruges offline og hvor kundeservice, kan hjælpe med alt fra en forsvunden pakke, til åbningstider i Rødovre Centrum.
Vi kender alle oplevelsen af forskellige priser i butikker og på webshoppen. Eller at en vare købt online, ikke kan byttes i en fysisk butik. Ikke af dårlig vilje, men fordi det ikke kan lade sig gøre. Fordi systemer eller selskabsstruktur gør det svært.
Kunderne er ligeglade med hvorfor – de vil bare gerne have god service.