IMPROVING TRÆKKER I ARBEJDSTØJET
Når kunderne skal erhverve sig nyt arbejdstøj er billigt-arbejdstoj.dk det rette valg, hvis de søger et bredt og spændende udvalg, konkurrencedygtige priser og ikke mindst en god service.
Bag virksomheden står Tommy Søndergård som har mange års erfaring i landbrugs og maskinbranchen. Han ved derfor om nogen, vigtigheden af kvalitet og funktionalitet når det kommer til arbejdstøj.
Det startede småt
Virksomhedens historie startede i 2010 hvor Tommy Søndergaard købte et restparti med 2200 stykker arbejdstøj som skulle afsættes. Billigt arbejdstøj er siden vokset i rekord fart, og har idag 35 ansatte og 100.000 forskellige varenumre på lager. Den store onlinesucces og virksomhedens flotte vækst har været grundlaget for, at Billigt arbejdstøj hele tre år i træk har modtaget Børsens Gazellepris.
Samarbejdet mellem Billigt arbejdstøj og Improving
En veldrevet virksomhed som Billigt arbejdstøj sætter selvfølgeligt baren højt, når det kommer til kvaliteten og brugeroplevelsen på webshoppen.
I den forbindelse har Billigt arbejdstøj og Improving ApS som digitalt bureau indgået et samarbejde omkring optimering, vedligeholdelse og teknisk support af sitet.
“Nøgleord som tillid, ærlighed og god forretningsforståelse er parametrer vi vægter højt i et samarbejde og disse kvalitet besidder Improving til fulde. Vi værdsætter den direkte kontakt til udviklere og designere, hvilket gør, at vi ikke altid betragter Improving som “bare” en leverandør, men som en del af virksomheden”. Tommy Søndergaard, CEO Billigt arbejdstøj
Fokus på e-commerce
For en virksomhed som Billigt arbejdstøj, der udviser kvalitet i alt, hvad de gør, er det vigtigt, at websitet følger trop. Virksomhedens online kunder skal mødes på en ordentlig måde. Det er derfor naturligt med et stort online fokus baseret på brugeroplevelsen og muligheden for at optimere sitet med digitale fordele. Det skal være let, overskueligt og problemfrit at manøvrere rundt på billigt-arbejdstoej.dk, og ønsket har altid været en platform med stor skalerbarhed, brugervenlighed i backenden og rig mulighed for at tilføje skræddersyede løsninger efter behov.
Medarbejderteam med indsigt i arbejdsgangen på lageret
Alle nyansatte starter en uge på lageret, uanset stillingsbetegnelse. Dette er for at give medarbejderne en forståelse for arbejdsgangen på det store lager og dermed også ruste dem til, at yde den rette service og vejledning i relation til kunderne. Som en ekstra service på hjemmesiden er der forskellige guides til, blandt andet vask af arbejdstøj og krav til sikkerhedssko, dette i form af fastgjorde blogindlæg i bunden af sitet. Med den rette plejevejledning giver det kunderne mulighed for, selv at forlænge produktets levetid.
“Vi har med en spændende virksomhed at gøre, hvor der udbydes et stor og varieret sortiment af arbejdstøj. Det kræver selvfølgeligt, at vi er helt oppe på dupperne og sørger for at alt spiller, så det er nemt og hurtigt for kunderne at finde frem til de rigtige varer og problemfrit bestille dem. Vi arbejder med Magento som platform, da vi mener at denne løsning er den mest kraftfulde og giver de bedste muligheder for optimering og vedligeholdelse af webshoppen”.
Nikolaj Riisberg, CEO Improving ApS
Stor kundetilfredshed
Tommy Søndergaard har gennem årene tilegnet sig en stor produktviden, hvorfor kunderne altid kan forvente professionel rådgivning. Billigt arbejdstøj fører alle de kendte mærkevarer indenfor forskellige brancher og til ethvert formål. Servicen er i top, hvilket kunderne også i stor stil giver udtryk for på Trustpilot.dk.
Improving ApS er et ungt og dynamisk digitalt bureau beliggende i Kolding, som arbejder med mellemstore og store virksomheder i hele landet. Er du nysgerrig omkring dine muligheder i et samarbejde med Improving som digitale bureau? Så kontakt os her, for en uforpligtende snak.
SKAL VI OGSÅ
HJÆLPE DIG?